onsdag 27 februari 2013

Februari eller Mars?

Hej på er!
Efter mycket om och men tror jag att jag nöjer mig med bakgrundsfärgen, rubrikfärgen, typsnitten och teckenstorlekar. Min man kallar det beslutsångest och kanske har han rätt. Jag är så här, jag tycker och tror att det alltid kan bli bättre och finare, dessutom är det väldigt roligt att "skapa".

Det blev en tuff start på veckan, tidiga mornar, tuffa arbetsuppgifter och sena kvällar, tur att jag har trevliga arbetskamrater. Det märks tydligt att min hjärna varvade ner under sportlovet, den har inte riktigt kommit i gång. I dag skickade jag man och den lilla till Bvc på 4-års kontroll, det var bara det att det var en månad för tidigt, stackars J. Nu i kväll ska jag bara sitta i soffan och titta på Sveriges Mästerkock och Mia på Grötö, det är väl onsdag?

Tyvärr blev det inte mer spännande/intressant än så här, mycket på grund av att jag egentligen bara har jobbat och jobbat och dessutom kommit hem sent på kvällarna.


Ps....i dag har solen värmt genom fönstret, snön har droppat från taket och ute har det till och med luktat vår, underbart.

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar