måndag 16 september 2013

I väntan på träningsverk

Hej!

Sitter här lite lätt mörbultad och inser att i morgon har jag nog träningsvärk. Det har krupits, klurats, ålats, hängts och dansats. Vi har haft teambuilding i Boda Borg. Det var trevligt att arbeta med sitt lag utanför arbetsplatsen, det var skönt att få skratta och inte tänka på "jobbet". När man arbetar tillsammans med andra är det lätt att ryckas med och det är svårt att ge upp. Jag tror att vi kämpade med ett "rum"/cell åtta gånger innan vi lyckades. Skam den som ger sig!

Nu ska jag och mannen äta skräpmat. Ja, jag vet, det är mitt i veckan, det är oekonomiskt och osunt och dessutom kommer jag inte ha någon matlåda i morgon.

Jag sitter här och lyssnar på J som kämpar med att få på en tokbusig och tokskrattande liten pyjamasen. Vi har verkligen inte kommit i fas efter sommaren, rutinerna kring nattning och frukost är helt i obalans. Vi har kommit försent till fritids nästan varje morgon.



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar