torsdag 5 september 2013

Ljusmys

Hej!

Hur är det med er? Njuter ni av den sista sensommar värmen?

Här är det soligt och varmt på dagarna men kalla mornar. Kvällarna börjar bli mörka och snart är det mörkt när jag går till jobbet och mörkt när jag går hem. Visst är det lite mysigt med mörka kvällar även om det i januari börjar bli jobbigt och man längtar efter solljus. Nu så här i början av hösten myser jag. Jag tänder ljus och kryper upp i soffan med en tidning och en kopp kaffe....det vill säga när jag inte har två raringar som vill umgås.



I dag har jag min ledigt dag och jag och den lilla myser. Vi lämnade gipskatten i skolan och åkte hem och pärlade. Vi pärlar om gamla halsband, det är jättepraktiskt, pärlorna tar aldrig slut.

 


Ljuskoppar från IKEA. Den stor glasskålen till höger, den som inte är tänd är från Miljögården
Loppisfynd
 

Lite bilder från i helgen. Jag tände ljus och skrotade runt i mysbyxor.

Nu väntar tvätten på mig och sedan har jag en dejt med damsugaren.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar