tisdag 10 september 2013

Ledsen att det är.......

.......länge sedan vi sågs.

Hej på er!

Det har varit tyst här och det ber jag om ursäkt för. Jag har inte riktigt haft någon tid framför datorn. I helgen var jag till Ullared och shoppade loss, det var inte alls mycket folk, ingen kö varken ut eller in. Jag handlade vinterkläder till den lilla och jag passade även på att handla julklappar och födelsedagspresenter till de flesta inplanerade bemärkelsedagarna (barnen och barnens vänner). Det enda jag handlade till mig var ett par svarta mysbyxor och tre t-shirts. Jag är stormförtjust i mina mysisar, helt klart helgens bästa köp, lagom mjuka, lagom vanliga och lagom långa.

I går var jag till sjukhuset med gipskatten och tog bort stiften och gipset. Det var jobbigt när de drog ut stiften, den ena satt fast och det krävdes halva frakturmottagningens personals muskler för att dra och lirka ut s...stiftet. Nu har hon dem med sig hem i en plastburk. Hon vill inte ens titta på dem men visar gärna för alla som vill se. Nu är armen mycket lättare men inte speciellt rörlig. Vi hoppas att det går snabbt att träna upp musklerna. I dag har hon varit hemma med sin pappa och vilat upp sig. De hade utedag i dag och det är inget för en liten klen nyihophäkt liten arm.

Det har varit en hektiskt tid och jag ser fram emot när jag kan sätta mig ner med en kopp te och läsa inredningstidningar och få inspiration, d.v.s börja möblera om...igen.....




Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar