söndag 15 september 2013

När man köper för dyra jeans.....

....får man ångest.

Hej på er!

I helgen har vi haft besök från Blekinge, mina svärföräldrar har varit här. Vi tog en liten utflykt till den gamla trästaden, det var trevligt. Det var godisregn till de små, stor brödbox till svärfar och dyra jeans till mig.

Den lillas ögon har nog aldrig varit så stora som när "claimen" kom med sin röda näsa och sina stora skor och kastade godis över hela golvet. Hon stoppade fickorna fulla av klubbor, chokladpengar, minipåsar och kolor, tillslut var det så fullt att allt började ramlade tillbaka på golvet. Det blev inte mycket till lunch med magen full med godis.

Den stora skulle på kalas på eftermiddagen och passade på att få håret fixat, en snäll frisör gjorde fina lockar och ceriserosa slingor. Det var två nöjda sötnosar som åkte hem.


Jag vet inte riktigt vad som hänt med mina bilder, det går inte att rotera dem. Ni får helt enkelt lägga era huvuden på sned.


Själv hade jag lite småångest efter mitt jeansköp, mitt impulsköp. Först åker jag till Ullared och handlar billiga barnkläder föra att spara pengar och sedan köper jag dyra jeans till mig själv......Hur tänker jag? Jag har provat dem i dag och de är fortfarande lika fina så de får stanna kvar hos mig.

 

Hur har er helg varit?

I eftermiddag ska jag försöka jobba lite och sedan ska jag ha en lugn kväll framför tv.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar