måndag 9 juni 2014

På kroken

Måndag och betygen är satta. Efter det infinner sig ett slags lugn och allt blir genast lite lättare. Nu är det bara aktivitetsdagar, avslutningsmiddagar och utdelning av betyg kvar. Det är svårt att ha en ordinarie lektion, alla elever vet att betygen är satta.

Jag har haft en bra helg och försökt att få lite sol och däremellan lite ordning i köket. Jag undrar varför jag har så många öppna kökshyllor, det blir dam och smuts överallt.

Vad hänger i era kökshyllor?
Den yngsta har handlat "dividem". Hon tycker om dessa diadem och hon handlar alltid sådana när vi är och shoppas loss, hon har regnbågens alla färger. Jag kan inte säga att hon är speciellt duktig på att använda dem men de hänger lite överallt här hemma, som pynt. Dessa gick, till hennes stora lycka, att köpa i 3-pack på H&M . 

När jag städade hennes rum hittade jag en skolåda full med de finaste, de som är för fina för att hänga i mammas kökshylla.....

Ha en fin dag!

Kram

1 kommentar:

  1. Så fina! :) Jamen så där kan det ju vara.....man vill liksom bara "ha" de där fina sakerna....man behöver inte alltid riktigt veta vad man ska ha dem till! :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera