måndag 30 juni 2014

Juni

Hej på er!

Sista dagen i juni och jag saknar solen. Min solbränna börjar redan att blekna/regna bort.
Trots mulet väder har temperaturen masat sig upp en bit och #vädergubbarnaiminpadda har lovat bättre och varmare väder.


De flesta dagarna i juni var varma och soliga och gav en försmak av lov. Jordgubbarna kom och de smakade sommar. Vi firade sommarlovet med rosa bubbel som smakade jordgubbar och smultron. Vi avslutade månaden med att åka till Mallis. I morgon är det juli!

I skrivandets stund tittar solen fram och värmer mig. Jag tror att jag ska åka och köpa mig en fin ampel.

 Vi ses!

Kram L

1 kommentar:

  1. Ååååh, hoppas att du får chans att bättra på din solbränna snart! Alldeles för kyligt nu! Hoppas att ni hade en härlig Mallisresa trots den "skakiga" starten.

    Kram Malin

    SvaraRadera