söndag 19 oktober 2014

Ljuskoppar, ljuskoppar och ljuskoppar.

I dag har jag äntligen fått till lite bilder på lite av det nya. Dessa fina stämningsfulla ljuskoppar finns hos Vitrinskåpet i tre olika färger och två storlekar
Hej!

I dag har vi försökt få ordning på arbetsrummet/kontoret/pysselrummet ("kärt barn har många namn"), det går sakta framåt. Rummet är litet och det är svårt att få till det. Jag vill att det ska bli praktiskt, mysigt och fint. Under dagen har vi fått upp bokhyllor och tömt tre kartonger, nu fattas ett skåp, bra belysning, hyllor och ljuskoppar. Vad vore livet utan vackra ljuskoppar! Som ni förstår är det en bit kvar tills jag och mina projekt kan flytta in i, om jag får bestämma, pysselrummet
I kväll tänkte jag försöka se Keplers "Hypnotisören", det är andra försöket. Förra gången stängde jag av filmen efter bara några minuter. De första scenerna gjorde mig skräckslagen. Jag har lovat J att i alla fall försöka och han har lovat att inte åka bort över en natt på hela året. 

Fin kväll till er!

Kram Lena



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar