lördag 26 september 2015

Nu har vi äntligen fått det vi beställde när vi besökte Formex. Det är massor av fint till oss tjejer, både armband och halsband. Vi tömde kartongens innehåll på köksbordet och gottade oss bland allt glitter och alla pärlor. Här får ni en sneak peak på lite av det fina. Nu ska vi bara få ut det på hemsida och det tar nog några dagar.

På förmiddagen kom Katarina till mig och det var supertrevligt, vi var effektiva men hann också med lite "struntprat". Nu när vi inte arbetar på samma arbetsplats träffas vi inte lika ofta (varje dag) så det gäller att passa på.

Resten av dagen har gått i ett lugnt tempo. I går var jag till Göteborg på bokmässan, med mina kollegor och i dag vilar jag trötta fötter och yrsel. Vi åkte tidigt på morgonen och kom hem runt nio på kvällen, det är jobbigt att gå upp halv fem på morgonen, åka tåg och buss, gå runt på mässan, sitta och lyssna på seminarium och åka tåg igen. Dessutom blev jag väldigt åksjuk när vi åkte hem, jag förstod att det skulle bli så. Jag blir jämt åksjuk och speciellt jag måste åka baklänges, druckit för lite vatten och är väldigt trött. När det blev mörkt ute kändes det lite bättre i magen men det gungade fortfarande när jag klev ur sängen i morse. Det var en väldigt trevlig och intensiv dag med mycket skratt och det är alltid trevligt att umgås med kollegor från andra arbetslag.
Nu väntar soffmys med barnen, det är "Mosters inc" på tv och fast vi har filmen hemma och barnen sett den flera gånger sitter de koncentrerat och tittar.

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Åh, vad mycket fint! Vad spännande med Bokmässan! Vad var bäst?

    SvaraRadera
  2. Jag vet faktiskt inte vad som var bäst, kanske sällskapet, kanske seminarierna, kanske författarna som fanns på "golvet", kanske alla billiga bra böcker :-) Tycker man om böcker var allt bra! Kram

    SvaraRadera