torsdag 17 september 2015

Regn, regn och mera regn

Bilden har egentligen ingenting med dagens inlägg att göra men en dag när jag kom hem hade mina prinsessor bakat den här till mig, och finns det något finare än att få något hembakat av sina barn.

Hej, hur har ni det i regnet? Här kommer det stundtals riktiga skyfall och allt blir genomblött på bara några minuter. I morgon ska vi ha aktivitetsdag med tre klasser och jag hoppas på uppehåll, det blir svårt att grilla korv i spöregn :).

Den här veckan har jag föräldramöte för min klass, trivselkväll med mina elever och after work med bästa arbetslaget, det blir sena kvällar och det känns lite småjobbigt i mammahjärtat. Jag vill gärna ha en stund med dem innan de går och lägger sig. Tänk att det ska vara så svårt att få tiden att räcka till!

Det blir ett kort inlägg i dag.

Vi ses!

Lena









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar