söndag 8 mars 2015

Från köket

 Som ni ser har jag totalt bloggtorka. I går visade jag bilder tagna från vardagsrummet och i dag från köket, varav rubriken. Det finns platser och hörn från/i vårt vinda hus som jag vill visa men jag väntar på tiden, ljuset och stunden.

Hej!

Det blev en tur till den större staden i går. Det var mulet och grått, ett perfekt shoppingväder. Tanken var att vi skulle handla vårskor men tyvärr fanns det inte speciellt många i affärerna, för omväxlings skull var vi ute i för god tid. J fick med sig ett par skor hem vi andra snöade in oss på örhängen och väskor. Det är något speciellt med väskor. Jag har alltid sagt att jag kanske är ett undantag, att jag inte är så intresserad av väskor men nu tycker jag nästan att jag inte kan få för många. Konstigt!
I dag skulle det vara varmt och soligt men något gick visst fel, det är mulet och tokblåser. Det är hela 11 grader varmt ute men blåsten gör att det känns kallt och besvärligt. Jag tittar på Vasaloppet och undrar om de inte saknar kylan. De ser ut att vara kämpigt att åka i dåliga spår.

I dag är det projekt röja i garderober som står på schemat och det är lika bra att ta tag i det. Vem vet, kanske tar jag mig i kragen och slänger kläder som inte använts på flera år. Det kan bli så att det till och med blir plats för nya kläder.....om jag har tur...

Kram på er!

Lena



1 kommentar:

  1. Inspiration kommer och går, då är det bara! Lite tillbakablickar, TBT, är bra när bloggandet inte flyter dom vanlig!
    Jätteroligt med lite insyn i bor ni bor!

    SvaraRadera