fredag 27 mars 2015

Fredag

I dag är det fredag och även om jag varit hemma i dag känns det lyxigt att det är fredag och snart helg.

Hej!

Det har varit en konstig vecka, jag hann bara till jobbet och vända. Det blev en ynka dag på jobbet, resten i sjuksängen eller vård av sjuk M. 

Det är skönt här hemma, M är nästan helt återställd, brasan sprakar och snart är det soffmys. Det gäller att ladda energi, i morgon blir det en fullspäckad lördag. Dagen börjar med att J ska iväg på Spin Of Hope 2015 och vi andra ska förbereda kalas. Det ska bli trevligt med lite rörelse här hemma även om det i skrivandets stund, med värkande bihålor och snor i hela huvudet, känns som ett berg som ska bestigas. 

Och om jag har energi kvar efter kalasandet ska jag försöka att få till lite påsk här hemma. Jag är ingen "storpyntare" men lite fjädrar, ett och ett annat prydnadsägg och påskgodis brukar få komma fram. Pyntar ni?
Nu mat, sedan soffhäng med finaste.

Kram på er! Lena

1 kommentar: