söndag 14 juni 2015

Söndag

I kväll äter vi sallad...igen. Snabbt enkelt och gott.

Hur har din helg varit? Vi har verkligen tagit det lugnt och slumrat oss igenom dagarna. Barnen och maken har slappnat av efter en hektisk avslutning på terminen. De har bokstavligen somnat där de befunnit sig, jag är den enda som varit vaken och det har stundtals känts lite ensamt. I morgon har J sin sista lediga måndag och är hemma med båda barnen, jag undrar om de tänker sova hela dagen.

Nu har jag bara tre ynka dagar kvar till semester och det ska bli skönt. Jag hoppas att det bli lika varmt och soligt som förra året. Det är en skön känsla när det är fint i flera veckor, stressen att utnyttja "det fina vädret" försvinner och jag njuter mer av min ledighet.
Kram





2 kommentarer:

  1. Så vackert och gott! Sallad är bra mat och så somrigt att få äta den här årstiden. Fin ny vecka till dig!

    SvaraRadera
  2. Så vackert och gott! Sallad är bra mat och så somrigt att få äta den här årstiden. Fin ny vecka till dig!

    SvaraRadera