lördag 27 juni 2015

Sorry! Swimming in the sea!

Vi har varit på semester!

Hej på er!

Jag hoppas att ni har det bra och är lediga!

Jag är ledsen att jag inte tittat in här eller hos er. Vi har varit på semester till Palma Nova och tanken var att jag skulle titta in till er några gånger men vi valde att inte ta med "padda" eller dator, barnen saknar inte dessa teknikprylar när vi är på semester och då känns det onödigt att ta med det. Jag gjorde några försök med min mobil men den är trött och gör lite som den vill, när den vill och bör nog gå i pension.

Nu försöker vi komma i kapp med alla måsten, mannen klipper gräset och jag tvättar. Det är en konstig känsla att komma hem från solsemester, det tar en stund att mentalt komma i kapp. Ena stunden är jag i ett molnfritt hett Mallorca och efter tre timmar i ett kallt Sverige, det regnade när vi åkte och det regnade när vi kom hem. Vi fryser och barnen går i fleecetröjor och sockar. Nu säger de som vet att det fina varma vädret äntligen ska komma hit nu och det ser jag verkligen fram emot.

Nu är det dags att hänga tvätt och ta några varv med dammsugaren. 

Vi ses!

Kram Lena




3 kommentarer:

  1. Vad härligt, då har ni ju fått sol och värme i överflöd! Klart det är ok med en bloggpaus, sommarlov är sommarlov!

    SvaraRadera
  2. Bara så skönt tänker jag att koppla ifrån det digitala ibland. Känner att när solen nu är framme som glömmer man nästan bort att det finns en cyberrymd. Önskar dig en fin söndag och hoppas att du behåller semesterkänslan du fick när ni var bortresta. :-)

    SvaraRadera
  3. Bara så skönt tänker jag att koppla ifrån det digitala ibland. Känner att när solen nu är framme som glömmer man nästan bort att det finns en cyberrymd. Önskar dig en fin söndag och hoppas att du behåller semesterkänslan du fick när ni var bortresta. :-)

    SvaraRadera