torsdag 7 november 2013

Torsdag

Hej!

I dag är det min lediga dag, det är såååå sköööööönt. Jag hade en tuff dag på jobbet i går och var helt slut när jag kom hem. Då hjälper det att två små raringar sitter nyduschade i soffan och väntar med tv-mys. Jag hann precis gosa ner mig i soffan innan den lilla skulle natta kudden. Jag ska också tillägga att precis innan jag lämnade byggnaden fick jag tre stora kramar. Tack! 

Jag ska inte bara skriva att gårdagen var kaos, jag blev rejält överraskad, till och med chockad, så chockad att jag inte fick fram något ordentligt "tack". Tack mina snälla arbetslagskamrater, jag ska gottgöra er!

Jag har funderat på min blogg. När jag startade den var mina ambitioner att jag skulle visa det vackra i bild. Jag insåg ganska snart att med mina kamera är det hopplöst att föreviga det jag tycker är fint. Nu väljer jag mellan att skaffa en bättre kamera eller visa min vardag genom dåligt ljus, dålig zoom och dålig skärpa. Tills jag vet hur jag vill ha min blogg tar jag en minipaus, eller rättare sagt en mikropaus till nästa vecka.


J



Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar