söndag 14 februari 2016

Alla hjärtans dag

 En bukett tulpaner till er på alla hjärtans dag!

Jag började dagen med kaffe och praliner (som jag fick av min J), kanske inte det nyttigaste men väldigt sött och gott. Vi firar inte hjärtans dag speciellt mycket, vi njuter av att ha ledigt. Dagen har varit/är lugn och skön, solen skiner och allt blir så mycket ljusare och lättare. Barnen lekte med kompisar på förmiddagen och jag försökte mig på att yoga, mitt kropp säger att det är bra för mig men mitt huvud blir rastlös och vill träna mer fysiskt. Det är alltid skönt när jag är klar.

Efter lunch var vi och tittade på den nya brandstationen, det var öppet hus och M passade på att "köra" brandbil, det var lång kö så hon hann knappt sätta ner rumpan på sätet innan det var dags för nästa barn. Jag hann ta kort och det var nog tur för efteråt sa hon att det var för stressigt för att komma ihåg hur det såg ut i brandbilen.
Nu ska jag passa på att gå ut i det fina vädret. 

Jag önskar er en fin alla hjärtans dag!

Kram Lena

1 kommentar:

  1. Det är väl precis vad alla hjärtans dag är till för? Vara tillsammans!

    SvaraRadera