lördag 6 februari 2016

Dags för Mello

Hej! 

Snart är det dags att inta soffan och titta på Mello, barnen har planerat kvällen och har beställt både godis, chips och dricka. De har inte ätit lördagsgodis på flera månader med undantag för julhelgen. Det tycker jag är bra jobbat. Vi hade som mål att äta gröt till frukost, varje dag, och avstå från godis. Jag tycker att vi lyckats bra och i dag blir det godis till Mello.

Vi har köpt ett nytt soffbord och det blev både ljusare och mer öppet i vardagsrumsdelen. Vitt är aldrig fel, jag var lite osäker på ett runt bord men nu tycker jag att det är ok,

Nu vill barnen att jag fixar fram det goda och snart börjar kvällens höjdpunkt så det är bäst att lägga ifrån sig paddan. 
Trevlig kväll! 

Kram

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni fick en trevlig mello-kväll, min var alla tiders:)!

    SvaraRadera