söndag 21 februari 2016

Helg

 Onyttig och uppskattad frukost.

Nutella, hemgjord jordgubbssås, pannkakor, färspressad apelsinjuice, kaffe, färsk frukt och bär i en enda stor härlig blandning, det lägger sig som bomull i magen (på både gott och ont).
Hej!

Vi firade in lovet med en riktig söt och god frukost. Vi brukar börja dagen med havregrynsgröt och det blev en rejäl sockerkick. Jag blev superpigg....i en kvart sedan jättetrött och slö. Det var gott och ger egentligen mersmak men i morgon blir det gröt och äppelmos till frukost.
 Nu är det kväll och i vanliga fall brukar jag tänka på jobbet men nu försöker jag verkligen att njuta av att vi är lediga i morgon och att tankarna på jobbet får vänta. Jag har alltid med mig något hem över loven men den här gången valde jag att lämna allt på skrivbordet, faran är att det kan göra mig stressad, att det blir mycket när jag kommer tillbaka och att jag nu bara skjuter upp "jobbet". Nä jag ska banne mig njuta av ledigheten och bara vara med familjen. 😊

Önskar er en fin kväll!

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar