fredag 11 juli 2014

Sista från Mallis

Hej i värmen!

(Schemalagt) Vill bara titta in och önska er en trevlig fredag! Eftersom jag inte är riktigt pigg och inte gjort något utflykt, utan bara varit i sommaren, visar jag lite fler bilder från Mallis.

Här i hamnen slutar den vita, finkorniga och långgrunda 14 km långa stranden. Jag och T hade en stund för oss själva en kväll och då passade vi på att gå runt i alla småbutiker. T fick en ny ryggsäck och jag några armband.


I hamnen finns karuseller, restauranger och absolut ingen vind. Luften stod still och trots att klockan var nio på kvällen var det för varmt för att roa sig.



Dessa gorillor stod vakt utanför hotellets restaurang. Kanske skulle de skrämma oss så att vi inte åt för mycket. Det går inte att missa vem som är hona.


Fotat från balkongen tidigt på morgonen.



Nu ska jag ta kväll och vila mig. Trevlig helg!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar