söndag 24 januari 2016

Ingen Formex - men ett nystädat kök

Njuter av ett "nyplockat" kök. Det brukar inte var så länge, ungefär fram till lunch så det gäller att passa på.

Hej på er!

I dag är det nästan två grader varmt och vi ska straxt ut och rulla snögubbar. Morötter är inhandlade och den rosa fina halsduken med Mimmi på ska får krama snön ett tag.

Egentligen skulle jag ha varit på en av vinterns höjdpunkter, Formex, men jag är fortfarande inte helt ok och fick snällt inse att det nog inte var läge för mycket folk, montrar och tågresor. Jag grämer mig men får ladda till sommarens utställning. Vi kan nog klicka hem lite nytt till butiken ändå, snart är det vår och då kommer färgerna.
Saknar blommor i mina fönster. Har ni några tips på blommor för allergiker. Jag vill gärna ha lite färg i fönsterna, inte bara gröna blad. Det ser så fint ut hos er andra, ni har vackra krukväxter i alla färger, plastblommor blir aldrig bra.
Nu ska här rullas snöbollar.

Vi ses!

Kram

2 kommentarer:

  1. Men åh så fint kök. Märkligt det där hur fort det rör ihop sig på nystädade ytor. Skön söndagskväll. Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint!!

    En härlig kväll önskar jag dig!

    SvaraRadera