lördag 27 april 2013

Ändrade planer

 

 Hallo! 


Jag hoppas att ni har haft en bra lördag. Min blev inte riktigt som planerat. Vi hade bokat ett bord på en Barnloppis men den lilla är sjuk och J var på jobbet så vi fick vara hemma och pärla. Nu står alla barnsaker/-kläder kvar i bastun. När jag och J köpte huset sa vi att bastun skulle användas och inte fungera, som hos många andra, som ett förråd...men....det är ju så praktiskt, stort och rymligt.




Den stora har haft kvalitetstid med sin mormor, hon sov över där från i går tills i dag. Jag tror att hon tyckte att det var lugnt och mysigt. Själv tycker jag att det blir väldigt tomt och tråkigt utan alla mina raringar hemma.

 Nu när det fina vädret och värmen äntligen har kommit känns det som en förlust att vara inne. Det var inte riktigt läge att ta ut en liten febrig, hostig och snorig tjej. På eftermiddagen var jag i alla fall ute på min obligatoriska promenad,


Vi ses!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar