torsdag 25 april 2013

Stockholm

Phu! Vilken vecka!
Jag är ledsen att jag inte har synts här på bloggen under veckan.
Inte en enda dag den här veckan har varit som "vanligt"/gått efter planeringen, vilket har gjort att jag har varit lite smått förvirrad, vilket i sin tur har stulit min energi. Jag är trött!
I tisdags fick jag hastigt och oplanerat åka till vår huvudstad och det var som att väderguden drev med oss. Jag tror att vi upplevde alla typer av väder under en dag, det snöade inte med det var sol, regn, halvstorm och hagel. Dagen bjöd ändå på mycket trevligt, vi var bland annat på studiebesök i Riksdagen. Där har jag inte varit sedan jag gick i nian....och det är lääääänge sedan. Efter det en god lunch i G:a S och fika....hm...."sötfika". Där sprack min sockerfria april, jag skyller på mitt trevliga sällskap (K) och att jag var på en "mikroresa". Det är alltid trevligt att fika med trevliga vänner.


Dagen avslutades med shopping och mer shopping. Jag köpte en ljusblå skinnjacka, tyvärr är det slut på batterier i min kamera, jag visar den i helgen.

Nu tar jag helg! 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar