lördag 20 april 2013

Vår!

Hej i solen!

Jag har sett årets första fjäril, den landade i gräset och torkade sina vingar i solen. Nu är det väl vår?

På förmiddagen kom min mamma på besök. Vi var ute och cyklade med barnen, nu törs den stora lita på att hon faktiskt kan cykla, jättekul! Hon tyckte att det var jättekul och nu på eftermiddagen är J ute och cyklar med henne igen. När de kommer hem ska vi åka till mina föräldrar och byta till sommardäck, bättre sent än aldrig.

Själv har jag gått min lördags promenad med H, det var trevligt. På vägen hem stannade jag och köpte en utav Lokas nya smaker. Jag ville ha Strawberry Ice Cream, tyvärr var den slut så jag tog Chocolate Shake. Jag tyckte inte att det smakade som en shake, snarare som Ballerina kladdkaka. Det kändes konstigt att dricka något som jag i vanliga fall äter. Smaken kommer inte att bli min nya favorit. Fast å andra sidan kanske jag ska tokdricka Chocolate Shake nu när jag inte ska äta choklad.


Jag har handlat lite nytt porslin, i rosa så klart. De passar bra på mina hyllor i köket. Jag har inte riktigt fått ordning på tallrikshyllan och hyllplanen över klaffbordet. Jag visar dem så fort de är klar.



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar