torsdag 11 april 2013

"Sockerfria-april"

Hej på er!

Det har inte hänt så mycket i veckan. Jag har ätit lunch med mysigaste K, det var trevligt och tiden gick alldeles för fort. Jag har också varit på ett möte som kanske kan betyda något i framtiden. Jag berättar om det blir något av det, än så länge är det en hemlighet.

Träningen börjar rulla på. Jag har gått och gått i mina nya skor, trots det kalla vädret. Nu är jag trött i benen och benhinnorna värker. Nu ska jag vila dem till lördag.

Jag har "sockerfria-april" och det är väldigt besvärlig, ingen pasta, potatis, bröd eller andra sötsaker. Jag tänker konstant på biskvier och kladdkakor i alla former, choklad, choklad. Jag vill baka hela tiden........men å andra sidan är jag ovanligt pigg på eftermiddagarna och det är skönt. Jag vill testa om min kropp märker någon skillnad, om jag blir av med sötsuget och om jag går ner lite i vikt.




Ännu en sak från den lilla butiken på landet. När jag kom hem med den sa J att den var ful och undrade vad jag skulle ha den till. Det var kanske en bra fråga och nu frågar vi oss vad den här fina saken heter/är. Någon som vet? Jag ska piffa till den med en liten fin blomma eller ett fint ljus.

I morgon är det fredag med den bästa kvällen på veckan!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar