söndag 12 maj 2013

Det dög inte...

Hej!

Min äldsta blev inte alls nöjd med kortet på dukningen (inlägget i går) och gjorde om det när den lilla gått. Hon ville gärna visa det för er även om det blir en repris.



Jag vill gärna visa er några av mina fina blommor. Solen tittade fram en liten stund nu på förmiddagen och då passade vi på att plantera i zinkbaljan. jag ser fram emot när allt blommar.




Det känns så bra när de första blommorna är planterad. De andra planterar jag nog på eftermiddagen. Jag önskar att vi hade byggt ut trädäcket, då skulle jag göra så fiiint, köpa nya fina krukor, nya vita trämöbler och lite mer avancerade växter. Tyvärr lär det dröja, vi har inte ens hunnit inreda den uteplats som vi har. Den är stor och går i vinkel ochdet finns mycket utrymme att göra något bra/fint av. Problemet är att vi har en gigantisk tall precis bredvid platsen där vi har våra utemöbler. Den skräpar ner hela uteplatsen, det är inte alls trevligt att sitta där. Dessutom drar tallen till sin fåglar och med dem b...Usch! Tallen måste bort!

Den stora leker med en kompis och J och den lilla är till badhuset så nu ska jag försöka "få till det" i mitt linneskåp.

Vi ses!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar