lördag 4 maj 2013

Löparrunda och shoppingrunda

Hej!

I dag har den stora sprungit ett lokalt lopp, en hel kilometer. Hon var jätteduktig! Jag är stolt!

När det var klart åkte jag och min mamma på en liten shoppingrunda bland alla lantliga mysiga ställen. Det finns en hel del småbutiken här runt omkring. Jag hittade lite småtg och gott, bland annat fick jag med mig några dricksglas hem. Apropå shopping, jag lovade visa min ljusblåa skinnjacka som jag köpte i Sthlm, så här ser den ut. Om jag ska vara ärlig, så har jag inte använt den. Jag är lite feg och dessutom har det varit väldigt kallt här och därför har min vinterjacka fått vara framme länge. Nu är det dags!



Jag passade också på att köpa en sommarklänning på Indiska och som tur var matchar den till jackan.

Det är tyst och lugnt i huset. Mina älsklingar leker på sina rum och J är ute och såpar trädäcket. Han står med regnställ i kylan, i iskallt vatten, stackare. I morgon har "någon" lovat fint väder och då vill vi, något sent, ställa ut våra utemöbler.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar