fredag 31 maj 2013

Ännu en mysig dag

Hej!

Varmt soligt och sköönt, en toppenfredag!

I dag kom goa K hit och myste med mig och den lilla. Vi försökte att jobba men det var svårt, den lilla är väldigt förtjust i K och vill ha hela hennes uppmärksamhet. Dessutom har du K, skämt bort mina barn med alla fina paket som du har med till dem :-)  Jag blir också bortskämd, dessa fina rosa Nejlikor fick jag och nu pryder de vårt hem så fint. Vi fick lite gjort i alla fall, bland annat så bokade vi en helg i Stockholm, det ska bli super skoj.


Visst är det en vacker nyans av rosa?

Nu på eftermiddagen har jag och den lilla bakat flera rabarbermuffins, i morgon ska vi piffa till dem med lite jordgubbsmousse. Vi har mcyket rabarber men stjälkarna är väldigt klena och smala. Jag sneglar på grannens stora rabarber, hur har hon fått den så kraftiga? Funderar också på vad vi ska äta i kväll, om barnen får bestämma blir det tacos. Jag och J börjar bli trötta på den mexikanska kryddan, det blir en hel del tacos i den här familjen. Det går snabbt att laga och alla äter. Jag tycker att egentligen är det höst och vintermat. Någon som har ett förslag?

Trevlig fredag!
 Kram

1 kommentar:

  1. Det blev ju jättefint med blommorna! Tack för en härlig förmiddag med gott fika och härligt sällskap. Kram!

    SvaraRadera