söndag 26 maj 2013

Hej alla mammor!

Morsdag och vackert väder!

Dagen började med frukost på sängen. Jag fick också jättevackra teckningar av båda mina älsklingar och ett stort paket av den minsta. I paketet låg en rosa penna och ett pärlhalsband i storlek mini, jag har för stort huvud för att få på mig det.

På eftermiddagen gjorde mina sötnosar bål till mig. Det var Sprite, tranbärsjuice och vindruvor i en fin glasskål och nu på kvällen har vi grillat kycklingspett. Jättemysigt!




Nu när solen och värmen är här är barnen ute hela dagarna och tv:n får semester. De har lekt med vatten och innan klockan 9.30 hade den minsta bytt kläder två gånger. I dag har jag verkligen fått sommarkänsla, lunch på trädäcket och hela gräsmattan full med plastleksaker. Barn ska var ute, det negativa är att de drar in mycket gräs och som jag berättade i går strejkar damsugaren. Det blir att sopa och våttorka. Hur har din dag varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar