tisdag 7 april 2015

När man inte kan sluta

Börjar jag att äta är det nästan omöjligt att sluta.

Hej!

Jag funderar på att plocka ner mina (tio) påsksaker och sluta äta påskgodis. Dessa från Anthon Berg är supergoda, de smakar en perfekt blandning av choklad och lakrits, Det är synd att det är så omständligt att äta dem. I mitten finns en mandel och så här vid vårallergitider är det ingen bra idé att testa. Det kanske är tur att det är lite krångligt att äta......

I dag har vi varit ute i det fina vårvädret hela dagen och det stramar lite i kinderna av solen. Mannen har tvättat bilen, jag har suttit på trädäcket med en kopp kaffe och barnen har förvandlat hela trädgården till en hinderbana. Härligt!
Nu ramlade det in två soltrötta barn och det är dags för lite mellis.

Vi ses!

Kram Lena


2 kommentarer:

  1. Vackra vackra foton! :-) Visst är det svårt att sluta när man väl börjar äta! Bestämde mig i januari för att inte äta godis alls. Svårt när man är en godisråtta som jag. Och det har gått över förväntan...

    SvaraRadera
  2. Åh, de med lakrits i är SÅ goda!!! Tur att påsken snart är slut...

    SvaraRadera