onsdag 1 april 2015

Påsk i det svartvita skåpet

 Vi fortsätter med påsktema. Ett par minirosa ägg har fått flytta in i vitrinskåpet.

Hej!

Som ni vet funderar jag en del över tiden, hur jag ska hitta balansen mellan dygnets timmar och alla måsten. I dag kan jag säga att jag är en bra bit på väg. Jag har lärt mig att prioritera och att inte ha dåligt samvete eller bli stressad när jag eller min tid inte räcker till. Den största förändringen är att jag låter mig känna att det är ok även om jag inte hinner, orkar eller kommer ihåg. Lättare än så är det inte! Nu var jag kanske lite väl kaxig.....
En arbetsdag kvar , sedan lov!

Kram Lena

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med några dagars påskledighet! Glad Påsk önskar jag dig!

    SvaraRadera
  2. Och nu är den här, ledigheten! Påsklov är en härlig uppfinning! Prioritering A och O, tid är dyrbart!
    Glad påsk!

    SvaraRadera