torsdag 23 april 2015

Solen på en fat

Jag har fått en liten bit av solen på mitt fat. 

Hej!

Egentligen tycker jag inte speciellt mycket om färgen gul men på ett handmålat fat, tillsammans med nyttigheter, kommer den till sin rätt. Det gäller att vara snabb, persikoskivorna och äggen försvinner snabbast från fatet.


Det här med teknik är fantastiskt....när det fungerar. Jag har försökt ladda ner ett par bilder i en timme men nu ger jag upp. Det får bli en ynka bil på ett halft fat. 

Njuter ni också av solen och värmen? Köket badar i sol och dagarna känns längre, det är till och med lättare att vakna. De senaste mornarna har jag vaknat halv sex och väntat på att mobilen ska larma. J säger att det är för att jag äter regelbundet och rör på mig. Jag vill gärna tro att det är så men det är svårt att avgöra/veta vad det beror på.

I morgon är det redan fredag, veckorna blir på något sätt alltid kortare på vårterminen och " hinna med-stressen" börjar smyga sig på mig. Det känns ok, jag har kontroll (i  alla fall i skrivandets stund).

♡Kram på dig!♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar