söndag 10 mars 2013

Jag, vinnarRobin och 25 tusen till

"You"!

Vann rätt låt?

Sitter nu hemma och vilar efter en helg i Melodifestivalens tecken. Hotellmys, bad i liten pool, lyxfrukost och trevligt sällskap, tack familjen B!

Dagen började i Solna Centrum, där tittade vi, till min äldstas glädje, på Anton. En snabb lunch och sedan bar det iväg till Friends Arena och Matinéföreställningen, kö, kö, och lite kö......... Arenan var stor och fin, lite trist att det fortfarande är en byggarbetsplats, det var svårt att veta vilken väg (grusväg) vi och alla andra tusen skulle ta för att komma därifrån. Mello var ok, jag saknade känslan av att det "är på riktigt" och "nu gäller det" men huvudsaken att min äldsta är nöjd.




Nu väntar en lugn kväll i soffan och jag hoppas att barnen somnar hyfsat tidigt så att de orkar med veckan.

Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar