fredag 15 mars 2013

Liten tand välter helt badhus

Fredag!

Fredag, min lediga dag.

Den lilla har varit lite febrig i dag och tittat på film nästan hela dagen och den stora har varit med klassen till badhuset och skapat ett mindre kaos, den lösa tanden började blöda! Mycket! Många stora tårar och det var tydligen omöjligt att fika, bada, prata och till och med svälja. Tur att mormor var med, tur att de hade varma chips att sälja vid utgången och vilken tur att det gick bra att både tugga och svälja dem.....

Solen skiner, banen lekter utan att bråka och det är nystädat i mitt kök, en skön känsla. Nu har köket gått i vitt och blått hela vintern och jag ser fram emot att få ändra färg....jag ska vänta en vecka till.....sedan ska jag göra lite vår -och påskfint.









(Jag måste erkänna att jag har smugit in lite rosa på köksbordet (det syns i tidigare inlägg)).


Trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar