torsdag 21 mars 2013

Fint i hallen

Hej på er!

I dag arbetar jag hemifrån, det känns lyxigt, äggfrukost och kaffe med vaniljsocker i. Ute snöar det och inne brinner en brasa, mysigt, jag får nästan sätta upp mina adventsstakar......I går sa en kollega till mig att det var 20 grader varmt den här tiden förra året och att det inte varit så här kallt i slutet av mars på hundra år. Stämmer det?

I går gick jag runt och var nervös för en intervju på jobbet men det visade sig att det inte alls var så "farligt", det var rent av trevligt att sitta och svara på frågor kring mitt arbete.

På tal om advent, nu när jag gick förbi byrån upptäckte jag att vi har en julgranskula kvar. I det här snöovädret passar den in och får vara kvar till påsk.

Ursäkta att alla mina bilder är mörka, jag fotograferar med en enkel "vanlig" kamera.



 




Titta, för en kort stund tittade solen fram och jag lyckades fotografera precis då, vilket fint ljus i vår mörka hall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar