torsdag 14 mars 2013

Ny istid?


Duken är av tyg från Tilda och ljuslyktorna är från Smultrongården


Hej på er!

Var är våren?

När jag vaknade i morse var min näsa alldeles stel och iskall....och då var jag i sovrummet. Ute var det 20 grader kallt......i mars?! Jag hörde nyss på nyheterna att våren är inte här förrän det har varit över en viss grad i sju dagar i sträck (tyvärr missade jag hur varmt det måste vara, någon som hörde?) och det har det inte varit i år.

Jag var helt oförberedd på att det skulle vara så kallt ute, jag tror att min hjärna förfrös på väg till jobbet. När jag kom till jobbet hällde jag handsprit i mitt kaffe i stället för mjölk men som tur var drack jag inte. Min kollega fick sig ett gott skratt.

Här får ni en vårblomma i kylan!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar