fredag 22 mars 2013

Phu!

Hej!

I dag har det verkligen varit hektiskt, hela dagen har vi ordnat inför morgondagens barnkalas, vi har bakat, städat, tvättat, förmedlat vid barnbråk, plockat upp och sorterat samma saker flera gånger (eftersom barnen drar fram sakerna igen så fort vi vänder ryggen mot dem) och mitt i allt fick jag för mig att plantera om några blommor. Det blev jord överallt (jag nös i krukan) och min tålmodiga man fick dammsuga igen. Efter mycket "om och men" fick vi två trotsiga barnen att hjälpa till och då gick det smidigare......nu är det fredag!

Det blev cakepops och cupcaks, i morgon ska de "frostas" och dekoreras.


 

Resultatet ser ni i morgon, när vi har dukar fram till kalaset.

Trevlig kväll!


En fråga! Hur ändrar jag tiden för mina inlägg? Jag har försökt flera gånger och trots att jag ändrat så blir det knas när jag lagt ut mitt inlägg.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar