tisdag 8 oktober 2013

Att fira hundra

Hej, i dag firar jag hundra!

Vad tiden går fort, det här är mitt hundrade inlägg!

I dag har jag varit med den stora till Frakturmottagningen för kontroll. Det är som vi har misstänkt, nerven är skadad, hela 25 cm av (nu skulle jag ha skrivit något fina latinskt namn men jag kommer inte i håg vad doktorn sa) nerven är skadad, troligen har den nästan varit helt av och enligt läkaren reparerar sig en nerv ca 1-2 mm i veckan. Ja, ni läste rätt....i veckan!! Nu ska vi vänta i drygt två månader och se. Det finna inget värre än att vänta på besked!

Jag har ett problem. Jag är beroende av ljuskoppar. Av en slump gick jag in i en lokal blomsteraffär....bara för att titta.... J satt i bilen och väntade. Till min förtjusning upptäckte jag att de reade ljuskoppar. Resultatet blev inte en ljuskopp utan en hel familj fick följa med mig hem. Min snälla man undrar var jag ska ställa dem, om jag kanske ska köpa ett nytt bord eller till och med köpa ett större hus.

Här är några av dem!


Vi ses!

Kram Lena


1 kommentar:

  1. Åh, så fint det ser ut...sååå kul att möblera om ;) och ljuskoppar och lyktor kan man väl aldrig få för många av? :) Hoppas att ni får en skön helg!

    Kram Malin

    SvaraRadera