söndag 27 oktober 2013

Storsortering och bullbak

Hej på er!

Det är fortfarande gråmulet ute och vi har passat på att storsorterat den lillas rum. Oj, vad saker vi kastade, allt från teckningar (jag har insett att jag inte kan vara nostalgisk och spara alla) till leksaker. Det blev mycket plats i lådorna. Den lilla sa "nu kan tomten köpa mycket julklappar för nu får jag plats med många saker i mina lådor". Efter några minuters tystnad fortsatte hon: "fast en kattunge bor ju inte i en låda, den ska ju sova i min säng......Nu fick "tomten" problem!

På eftermiddagen bakade jag och den lilla bullar, nu luktar det nygräddade bullar i hela huset.





I dag är det en bra söndag, söndag innan en hel veckas ledighet. I morgon ska vi röja lite ute och inne sedan ska vi njuta av att vara lediga. Kanske åka en sväng till Ikea och titta på en soffa, ett soffbord och få en försmak av julpynt. 

Trevlig söndag!

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar