tisdag 1 oktober 2013

Tomten kom tidigt i år

Hallå!

I dag fick jag sovmorgon, morgonkonferensen var inställd, lyxigt, och i morgon får jag sluta tidigare för att jag måste reglera min arbetstid för att inte få övertid, det är också lyx.

I går ringde DHL klockan elva och halv tolv fick jag ett stort paket, eller rättare sagt en pall med småpaket. Jag måste ha varit hyfsat snäll som fick så många fina paket av tomten redan nu i september. Det var tur att jag var hemma med en förkyld tjej annars hade paketet skickats tillbaka till avsändaren och det hade blivit dyrt.


Undrar ni vad det är i? Snart ska jag både berätta och visa.......jag kan säga att det är lite höst- och vintermys i paketen. 

Nu ska jag lyssna på den stora som ska läsa sin läsläxa.

Kram  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar