tisdag 29 oktober 2013

Ljus i mörkret från hög av räkningar

Hej på er!

Trevligt med gästbloggare!

Hur har er dag varit? Här har det regnat och regnat. Mina föräldrar var här på eftermiddagen och vi fikade på den lillas goda bullar. De hade till barnens förtjusning med sig varsin påse Friends Lego. Nu på kvällen har det lekts och byggts (om).

I dag är det "betala räkningar-dagen" och då gäller det att hitta andra positiva saker. Jag "kör" lite ljus och en stor fin påse Polly med smak av Ahlgrens bilar, då blir humöret stabilt trots sinande kassa.


När jag har börjat att äta, har jag svårt att sluta. Tur att de tar slut.


Lite höstbilder från vårt kök.




Nu ska jag och den stora städa undan allt Monster Highpyssel från köksbordet. Tänk att så fula och hemska figurer har blivit så populära. Den stora vill till och med ha en Monster H docka trots att hon är för stor för att leka med "barbiedockor". Ett Wii-spel med Monster High står också högt på önskelisten, vi får väl se om tomten har några kvar på lagret. Kanske är de slut....

Nu ska vi titta på Äntligen hemma. 

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar