lördag 29 juni 2013

Alcudia

Hej på er!

Ledsen att jag inte tittat in på länge!

Vi har haft seeemeeester!!!!
Härliga, barnvänliga, varma, soliga Alcudia!

Det är ett toppenställe för kidsen, långgrunt, mycket glass och Lollo och Bernie. Jag måste säga att Sunwing verkligen satsar på barnfamiljer. De har lekt i miniland, källsorterat skräp med Lollo och dansat på minidisco med L & B nästan varje kväll. Själv har jag ätit, solat och ätit, All Inclusive är förödande för midjan, jag äter mer mat än vad jag behöver. Det slank också ner en eller två Sangria efter maten. Dagarna tillbringade vi på den långgrunda stranden. Vi gjorde en utflykt från resorten och det var till marknaden. Barnen handlade armband, väskor och klänningar. Själv köpte jag två tunikor i "färgigaste" neon och J fick en halv glass....som det brukar vara....


Den stora fick en Lollokram efter minidisco......

...och den lilla en Berniekram vid lunchen.


Sunwing Alcudia Fitness & Spa.

Stranden på eftermiddagen.

Stranden på kvällen.
En vecka går fort, det var trist att lämna värmen. I dag har det åskat och regnat, J har till och med gått i fleecetröja...inomhus.

Jag hoppas att ni har haft en bra midsommar/vecka! Vi ses!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar