söndag 16 juni 2013

Gubbröra och rörig gubbe

Hej på er!

Ni som har ledigt/semester nu, känner ni som jag att det tar några dagar innan man varvar ner och förstår att det faktiskt är semester? Jag pratar om att slappna av och känna att man är ledig. I dag har mina juveler slappnat av och då känner de hur trötta de egentligen är. Den lilla pendlar mellan skratt och tårar, hon somnade till och med i bilen på väg till affären och det är ca 500 m. Just nu springer de runt på gräsmattan och skrattar...phu! De behöver verkligen ledigt!

I dag har vi ätit riktig sommarmat, Gubbröra. Jag tycker att det är supergott.....en gång per sommar, sedan blir det lätt mäktigt.



Min man stressar runt här och försöker laga köttfärslimpa samtidigt som han leker ute med barnen, rörigt! Jag ska ta och hjälpa honom, frågan är om jag ska hjälpa honom med maten eller leken?

Trevlig söndag!                    Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar