torsdag 20 juni 2013

Glad Midsommar...i förskott!




En vacker fjäril som min stora gulliga tjej kom hem med.

Hej på er! 

Tittar in en liten stund för att önska er en glad midsommar! Ja, jag vet att det är i morgon, orsaken är att jag kommer att ha lite svårt för att använda datorn i morgon....så det är bäst att passa på nu i kväll.



I dag har det varit den stora tvättar- och städardagen. Phu! Tvättmaskinen höll sig i form en dag till. Nu är mitt hem rent och tvättkorgarna är fint tomma....i några få dagar.... 

Just nu sitter jag och tittar på Ernst som vill ha "mer gungor åt folket" Varför? Även om jag tycker att det blir lite för mycket mysfarbror så tycker jag att en sommar utan Ernst, Allsång på Skansen, Morden i Midsomer och Sommarkrysset skulle vara lite trist.

Trevlig midsommar!

Kraaaam!





1 kommentar:

  1. Ååååh, din blogg är superfin. Mysig blandning av smått och gott ;). Hoppas att ni har det skönt på semestern!

    Kraaaam Malin.

    SvaraRadera