tisdag 11 juni 2013

Min vecka

Hej!

Tittar in en kortis för att säga hej!

Jag har haft en tuff arbetsdag och känner mig besviken, arg och totalt mörbultad. Nu ska det bli skönt att ta kväll. Den här teckningen fick jag av min stora, Angry Birds, passar bra i dag. Visst ritar hon fint min sötnos?



Veckan är fullspäckad och det är bra, då går veckan fort. I går, måndag, var jag kompledig så jag har haft en väldigt lång helg, hela fem dagar. I dag har vi haft Stadskampen på jobbet med olika klurig uppdrag, bland annat skulle en gris fixas fram, Gangnam Style skulle dansas på torget och en mormor med papiljotter skulle också redovisas. I morgon ska en avslutningsfest ordnas...mitt i veckan. På torsdag slutar jag tidigt och då ska vi baka Cake pops till min storas skolavslutning, det ska vara Ballerina Cheesecake jordgubb med vit choklad. Hon ska också ha fransk manikyr fixad och rosa på tånaglarna. På fredag ska jag upp och locka hår, gå på skolavslutning och lyssna på sommarsång, trevlig! Efter det ska vi "sommarlovsfika" hos oss med en kalasgod kolajordgubbspaj. Jag visar den när den är bakad......Phu! Sedan är barnen sommarlediga! Själv jobbar jag några dagar till.

Hur ser din vecka ut?

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar