torsdag 6 juni 2013

Långledigt

Hej på er!

Hur har ni det på Nationaldagen? Varmt?

Nu är det långledigt, skönt! Jag har lättare för att slappna av när jag har ledigt och vet att det är långledigt. Jag slipper stressa upp mig över allt som ska hinna göras.Det märks också på barnen att de behöver sommarlov, de är trötta och lite smågnälliga.

I dag har mina föräldrar varit här på lunchbuffé, trevligt och somrigt. Dukningen gick i blått. Vi ville tacka dem för att de hjälper oss så mycket med barnen, logistiken och hemmet.  

Tack mamma och pappa!

Vi åt bland annat Västerbottenpaj, mums, krämig och god. Till det olika sorters kallskuret och annat småplock. Den stora gjorde både tzatziki och tomatsallad med vinägrett. Den lilla både skar och åt fetaost, om vi inte hejdat henne skulle hon ha ätit upp all feta innan den serverades.



Ni ska jag åka och hämta den stora som leker hos sin bästis.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar