torsdag 27 mars 2014

Att jobba på sin lediga dag

I dag är det torsdag och då är det egentligen min lediga dag, men eftersom vi rättar NP jobbar jag. Vi rättade i går också, det flöt på väldigt bra, vi börjar få rutin. Jag har tillfälligt ändrat i mitt schema och är i stället ledig på fredag och då ska jag mysa med mina ♥ barn ♥ som har studiedag. De vill ha en våffeldag...igen...men jag tror att en dag i veckan får räcka. Åt ni våfflor i går?



I dag är vädret ok, i går morse vräkte snön ner och det var kallt hela dagen, både inne och ute. Typiskt mars, ena dagen vräker snön ner och andra är det tolv grader varmt och solsken. Det värsta är att så här kan det hålla på tills i maj. Jag har varit med om att fira valborg i vinterjacka och lättare snöstorm. Tur att våren finns på soffbordet.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar