måndag 3 mars 2014

Februari - några dagar för sent

Sammanfattning av februari kommer något sent. Jag glömde helt enkel bort det.

Februari gick fort, månaden har mestadels varit mulen och varvats med snö och snöblask. En par korta stunder tittade solen fram och jag började få vårkänslor, i alla fall när det gäller inredning. Tulpaner och pärlhyacinter fick komma in och porslin i en ljus grönblå nyans fylldes på i Vitrinskåpet. Jag har plockat bort allt i koppar och börjat ta fram det blåa i hyllor och på bord. 

Under sportlovet var det lugnt och skönt och det blev några stunder med min kamera. Blommor och inredning är tacksamt att fota, det blev/blir en hel del bilder på det. Jag måste försöka komma ut mer med min kamera. 

Måndag och en ny vecka. I morgon blir jag hemma med en febrig tjej.

Jag hoppas att din vecka blir bra!

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar