söndag 16 mars 2014

Fotoutmaning vänner emellan - på rad

Söndag och dags för fotoutmaningen. Den här gången är temat "på rad". När jag funderade över veckans fotoutmaning insåg jag att mitt hem är fullt med saker som står på rad. Det som står i fönstret står på rad, likaså våra skor, kuddarna i soffan och tallrikarna i tallrikshyllan. Det är nog så att jag automatiskt sorterar sakerna på rad, det är praktiskt och det blir mer ordning i kaoset.
 Det här halsbandet är verkligen "på rad", både de små och de stora pärlorna.
Vill ni se fler bidrag klicka här och här.

Jag önskar er en fin söndag!

Vi ses!

Kram

12 kommentarer:

  1. Så söta fina pärlor på rad. Fint bidrag. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Vilket läckert halsband!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Många små pärlor på rad. Ha en fin dag!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Läckert halsband och härlig tolkning av på rad.

    SvaraRadera
  5. Pärlor på rad… varför kommer jag inte på det? Superbra tolkning och superfint halsband!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  6. Eller så kunde vi ha arrangerat rymdeskimåerna på rad i torsdags... ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Visst är det något vilsamt över rader. Det är något med att man vet att det ordnat och linjärt. Därför var det extra häftigt att se linjerna och det runda i sånt häftigt samspel! Superfina bilder!!

    SvaraRadera
  8. Ja, visst har man mycket omkring sig som står på rad när man väl börjar titta. Fint halsband och bra bidrag till utmaningen.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  9. Vilka läckra bilder! På rad är verkligen bra när man gillar ordning och reda.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Vi är nog många som vill att saker ska stå på rad, blir en bättre käsnal då.
    Gillar också dina bilder.

    Ha en fin start på veckan. // Lissen

    SvaraRadera
  11. Halloj!
    Vilket snyggt halsband och fint fotat!
    Ha d gott kram Arja

    SvaraRadera