onsdag 12 mars 2014

Tassar av guld

Nej, det är inte riktigt guld och inga riktiga tassar, utan ett loppisfynd från Erikshjälpen. Jag kan inte säga att det var tycke från början utan snarare " Jaha, finns det inget i koppar? Den här får duga så länge". Nu tycker jag att den gör sitt och förgyller tomrummet på klaffbordet. Det är absolut inget fynd, den är inte värd något.

Jag tillhör dem som tycker om att besöka second hand-butiker och loppmarknader. Det ska finnas allt men vara organiserat. Egentligen tycker jag bäst om stora loppisar utomhus en solig dag. Inte auktioner, jag är för feg för att ropa in det jag vill ha.


Egentligen måste jag packa. Jag ska åka till vår huvudstad och gå på konferens, men som ni vet tycker jag att det är svårt och tråkigt att packa. I väskan ligger en ensam hotellvoucher och jag börjar bli lite småstressig. Bra skor är ett måste och mobilen. Vad skulle jag göra utan mobilen. Hur klarade sig resande mammor förr? Jag MÅSTE ringa och säga god natt och god morgon till mina raringar ♥.

Hela den här dagen har varit seg, lika seg som min fökylningen. Nu på eftermiddagen sken solen in i köket och tänk, då blev det lite lättare.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar