lördag 15 mars 2014

Stockholm - dag 1

Hej på er!

Hur har ni det i dag? Här är det lite segt, jag känner fortfarande av Stockholmsresan. Nu för tiden behöver jag en dag för att komma i fas.

Tänkte visa er lite bilder från Stockholm, de har dålig kvalitet eftersom de är tagna med min gamla digitalkamera. Vi bodde på Nordic Sea Hotel, helt ok. 

 Vår dörr.

 I hotellet låg Icebar By Icehotel Stockholm och vi passade på att besöka baren. Det var kallt, ca -7 grader och jag frös hela tiden trots att vi fick låna en cape och vantar. Min var så stor och tung att jag kunde knappt röra mig i den. Det ingick en drink och jag tog ett isglas tranbärsjuice. Allt var av is, imponerande. K var rädd att hennes läpp skulle fastna i isglaset men det gick bra :-).



Det blev en mycket tidig kväll trots att vi befann oss i vår huvudstad där kvällsutbudet är stort. Klockan åtta var vi uppe på rummet och tittade på tv tills vi somnade. Jag berättar mer om konferensen nu i veckan, den var intressant och gav mycket att fundera på. Nu ska jag fixa lite här hemma, vi ska fira den lilla på eftermiddagen.

Jag hoppas att ni får en trevlig lördag och att solen skiner på er. Här gör den det men det blåser kallt.

Kram

1 kommentar:

  1. Hejsan! Vad kul att se dina bilder från hotellet, vi bodde också där när vi var i stockholm sist och vi hade en rosa bagge på väggen. VI gillade hotellet. Ha det bra, nu ska jag titta på "rad bilder", Karin

    SvaraRadera